Despre lideri

Oare de ce intotdeauna ne raportam la lideri?

Auzeam de curand parerea cuiva ca primul lucru pe care il fac 5-6 oameni naufragiati pe o insula este sa aleaga un lider si mi-am adus aminte ca dintotdeauna am respins notiunea asta. Principalul motiv pentru care cred ca avem nevoie de lideri este frica de a ne asuma responsabilitati. Nu vrem sa gandim pentru noi, sa actionam pentru noi, sa gresim pentru noi, nu vrem sa fim liberi.

Culmea e ca ne mintim ca suntem, dar faptul ca odata la cativa ani ne alegem liderii nu ne face liberi, ne face doar sclavi care si-au ales stapanul. Indiferent ca alegem alti conducatori politici, ca schimbam locul de munca sau ca schimbam emisiunea de la TV tot nu suntem liberi. In opinia mea, liderul, daca tot trebuie sa existe, ar trebui sa fie un stalp al comunitatii, cineva dedicat celor din jur care sa dea exemplu pozitiv de atitudine in viata, in schimb noi suntem condusi de cei mai corupti. Si nu e pentru ca suntem prosti si nu stim sa-i alegem, e pentru ca cei care detin puterea ne ofera niste variante de lideri care sunt la fel de corupti ca ei.

Acum sa vedem cine sunt cei care detin puterea. In primul rand liderii religiosi care iti spun ce si cum sa gandesti, pentru ca stiu ca ti-e frica te ameninta cu focul iadului si gata… sunt stapanii tai. Apoi liderii politici care fac legi ce iti limitaza libertatea prin legi de care te temi pentru ca incalcarea lor te poate duce la inchisoare. Urmatorii sunt cei care controleaza canalele Media care prin toata informatia ce o arunca in tine iti ocupa timpul ca tu sa nu ai cand sa te gandesti la lipsa ta de libertate. Peste toti sunt corporatiile si fondurile monetare internationale care , detinand Media, sponsorizand cultele religioase, mituind politicieni, au puterea sa dicteze modul in care sa fii manipulat.

Vedem cum frica de responsabilitate si falsa idee ca suntem liberi, e tocmai ceea ce ne face sa fim sclavi. Ca sa fii liber cu adevarat trebuie in primul rand sa fii liber sa gresesti, dar noi asa de bine ne-am asumat aceasta responsabilitate incat perpetuam in prostia de a ne lasa condusi de altii in loc sa spunem STOP! De acum sunt responsabil si gandesc ce vreau EU, fac ce vreau EU, traiesc cum vreau EU, LIBER!

xoxo

Lasă un comentariu